Először is had mutatkozzak be Konkoly Károly vagyok, sokan „Roy” ként ismernek.
A METROTILE Kft. ügyvezetője.
Múltunk kicsivel a 2000-es évek elé nyúlik vissza.

1998-ban fiatal természet járóként kapcsolatba kerültem az akkori barlangász körök jeles képviselőjével és nagyon megtetszett a mélységi túrák során alkalmazott kötéltechnika, hegymászó technika közismert nevén alpintechnika.
Csatlakoztam a Myotis barlangász szakosztályhoz és kitanultam a kötéltechnika tudományát.
Ez írányú ismereteim az építőiparban kezdtem kamatoztatni, mert az alpintechnikai tudásom lehetővé tette, hogy olyan helyeken is munkát végezhessek ahol mások nem vagy csak nagy költségek (darubérlés, állványozás) árán.

Nyitott kísérletező emberként az építőipar ezen szegmense összetettségéből adódóan lehetősém nyílt rálátni, kipróbálni és elsajátítani az ott előforduló munkanemek zömét. A kőműves munkák, burkoló, festő, erős és gyengeáram, gépészet, felület tisztítás, tényleg szinte mindben dolgoztam.
Különleges érdeklődés alakult ki bennem a felületképzés területe iránt.
Ezért lehet mondani, hogy a téma teljes spalettájára kiterjesztettem a figyelmem és a fa, kő, műkő, terazzo, fém, műanyag, vynil burkolatok a professzionális aljzatkiegyenlítésen át az epoxi felületek készítése, felújítása terén megfelelő tapasztalatra szaktudásra képzettségre tettem szert.
Elvégeztem egy ezirányú képzést Svédországban és idehaza az Ybl-nél szakképesítést szereztem a hideg és meleg burkolásról.
(Jelenleg is folytatom az ezirányú tanulmányaim a magyar felsőoktatás terén.)

Rendszeresen ellátogatok a hazai szakmai rendezvényekre, mint például a Bau Budapest Expo és a Mapei szakember közösség (melynek tagja vagyok) álltal szervezett rendezvényekre is. Bejártam Svédországot, Hollandiát, Németországot, Olaszországot, résztvettem szakmai konferenciákon, gyárlátogatáson. Ezért elmondhatom, hogy kellőképpen képbe hoztam magam a technológiákkal és trendekkel kapcsolatban.

Az a megtiszteltetés ért, hogy tagjává válhattam a Magyar burkolástechnika egyesületnek, és ezáltal a szakma meghatározó résztvevői és szakértői vesznek körül. A tanáraimnak és szakmai mentoraimnak köszönhetően a „burkolás” lett a fő tevékenységem mely köré szerveztem a teljes beltér és részleges kültéri építőipari kivitelezéseket.

Sok éves tevékenységem során arra törekedetem, hogy kialakult munkatársi, és megrendelői kapcsolataim megbecsüljem, gép és eszközparkom bővítsem.
Ennek köszönhetően teljeskörü belsőépítészeti kivitelezések lebonyolítására váltam alkalmassá. Felismertem, hogy rengeteg értékkel rendelkezem és ezt a sok értéket az utóbbi években elkezdtem rendszerbe szervezni vállalati kúltúrával ötvöztem és létrehoztam a METROTILE Kft.-t. 2024 januárjában.
Hála a szorgalmas hozzáèrtő kollektívának és stabil megrendelőinknek, az eltelt rövid idő alatt a cég stabilizálódótt, tőkeerőssé vált és töretlenül fejlődik.
Azt tapasztaljuk, hogy a magyaror építőipar hanyag eleganciájának köszönhetően nagy igény van a korrekt, tapasztalt, precíz, minőségorientált és kellő humorérzékkel rendelkező szolgáltatókra. Hát ez vagyunk mi 🙂

Miért METROTILE?
Számomra a METROTILE, magyarul metrocsempe nagyon sok dolgot jelent.
Letisztultsága, praktikussága, soksínűsége és már már tradicionális jelenléte egész jól tükrözi mindazokat az értékeket,
melyeket kollégáim és én hűen képviselünk.

A Metrotile narancssárga színe nem véletlen választás: búvárszakértők tesztjei alapján ez a szín bizonyult a legszembetűnőbbnek 30 méter mély, zavaros vízben.

Pontosan ezt az üzenetet hordozza a Metrotile is a hazai, kissé zavaros építőipari környezetben: értékeink tisztán láthatók, követhetőek, sőt néha életmentők is lehetnek. A narancssárga egyszerre sugall lendületet, energiát, optimizmust és rugalmasságot – olyan, mint a parázs, amely bármikor lángra lobban, másokat is magával ragadva egy közös célért.

Mi bizonyítja ezt?
A világ első búvárórája, mely stílus irányzatot teremtett.

A Doxa, a svájci óramárka, amelyet 1889-ben alapítottak, 1966-ban mutatta be ikonikus búváróráját, a Doxa Sub-ot, melyet a Rolex-el együttműködve hoztak létre.
A narancssárga számlapos modell felkavarta az óragyártás világát, hiszen ezt a színt profi búvárok és órásmesterek választották ki hosszú tesztelés után. A cél az volt, hogy a leolvashatóság minden körülmény között tökéletes legyen szemet gyönyörködtető design kiséretében . A türkiz, piros és citromsárga opciók közül a narancssárga számlap bizonyult a legjobbnak a 30 méteres mélységben is.

A tanulság? „A narancssárga a legfeltűnőbb a zavarosban.”

Ezért ez lett a Metrotile színe a narancssárga.